søndag 1. april 2012

Palmesøndag

Her kommer et lite livstegn på slutten av uka.
I dag har jeg vært på auksjon, sammen med svigers og Lene. Det var mye forskjellig å by på, men for min del ble det ingenting. Fikk forresten tilslaget på et melkespann, men det ble kjøpt på oppdrag fra pappa. Syns det var spesielt å se at folk var villige til å betale 1500 kr og mer enn det for en pappeske med gamle duker, men det er visstnok vanlig...

I går var jeg ute og fant bjørkekvister til å henge påskepynt på.
Sånn ble det:

Pynten er fra Kremmerhuset.

Her er litt annen pynt jeg har satt fram, påsken er lilla her i "huset".

Påskeeggene har jeg dekorert selv :)


På fredag var vi hos dyrlegen med denne karen


Han får nå betennelsesdempende for ei hoven underleppe, og antibiotika for det som trolig (og forhåpentligvis) er en luftveisinfeksjon. Godt vi er hjemme begge to i påsken, og kan dele på å gi han medisinen!

Ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar