mandag 26. mars 2012

Kaffekroken vår


Eller krok og krok fru Blom. Det er i alle fall der kaffemaskina og tilbehøret står!
Min kjære drikker ikke kaffe, og jeg er heller ikke noe koffeinjunkie (tar en kopp eller to når jeg skal jobbe nattevakt). Derfor så valgte vi Dolce Gusto maskinen når vi kjøpte kaffemaskin. Da kan Marius få kakao, jeg kan få mokka og besøkende kan få vanlig kaffe.

Denne ble kjøpt på Kid i dag. Har lenge ønsket meg en sånn til å ha kaffekapslene i :)



Jeg er veldig glad i Mummi-koppene fra Iittala. Når jeg er og gir blod et par ganger i året, så pleier jeg å velge meg en sånn kopp som "premie". De andre har jeg kjøpt på Til bords, Jernia og iittala-butikken på Nordby.


Går med noen planer om å pusse opp en gammel pokalhylle, som jeg skal henge på veggen over, slik at koppene skal kunne stå der i stedet for. Blir malingsprosjekt i påsken tenker jeg!

2 kommentarer:

  1. Så kul den kaffe-beholderen var! Jeg gir også blod og samler på sånne kopper! :) Gleder meg til jeg har så mange..det har stoppet opp i givinga som følge av graviditet og amming.. My time shall come, osv ;p Og nei, i mellomtiden får jeg ikke lov til å jukse =D

    SvarSlett
  2. Det går så lang tid mellom hver gang jeg får gitt, så fant ut at jeg måtte kjøpe noen også. I tilfellet de gikk ut av produksjon!
    Flinke vi er som er blodgivere :)

    SvarSlett