tirsdag 10. april 2012

Hverdag igjen

Da var det vanlig uke igjen, etter mange søndager.
Jeg holder nå på å rydde vekk det lille som er av påskepynt, før jeg skal trene og så på seinvakt.
Marius er på plass i Oslo igjen, men nå er det bare 2,5 uke, så er han ferdig med hele skoleopplegget! Blir godt for han (og meg) å slippe pendlinga til Oslo annenhver uke ;)

Denne påsken har bestått av mye avslapning, men vi har ikke bare ligget inne på sofaen heller. Jeg var så heldig å få servert deilig middag hos Stine en kveld, og skålte i boblevann sammen med fine jenter. Vi har også truffet det meste av familien, og det er alltid kjekt å komme til dekket bord :)
Jeg har også fått jobbet litt, og klager ikke på 133 % i helligdagstillegg!


Jeg har også puslet litt med noen håndarbeidsprosjekter, som jeg legger ut bilde av når det er ferdig.


Ha en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar