søndag 15. april 2012

Hylle og knagg

Den siste uka har gått med til jobbing, men jeg har også fått puslet med litt pussing og maling.
De utvalgte var en knagg fra IKEA og en hylle som jeg har tatt med fra mamma. Hylla ble tidligere benyttet av broren min til å ha fotballpokaler på, men siden fotballkarrieren er avsluttet (eller lagt på hylla ;) ), så fikk storesøster lov til å overta den.

Begge var trefargede, så jeg ønsket å male dem i en mer helhetlig farge. Det ble en gråfarge fra jotun (ikke noe spesielt navn på den, bare et nr).

Sånn så de ut før


Etter to strøk med grunning, og to strøk maling så ble de seende slik ut




Siden jeg har et veldig lite kjøkken, så er det godt å ha ekstra hylleplass, i tillegg til at jeg får vist frem ting jeg syns er fine.

Nå skal jeg slappe av fram til jeg skal på jobb. Er fotballenke i dag, da Marius er på tur til Kristiansand. Sånn går no søndagan! Heldigvis har jeg fått låne Sagaen om isfolket av Mona, så da har jeg nok å gjøre :)

Ha en fin søndag!


2 kommentarer:

  1. Det ble knall. Har selv den knaggrekken fra IKEA, må si den ble snasen i grå :) og ja, du har blitt frelst av sagaen ja? ;) hihi. Elska den serien!!

    SvarSlett
  2. Veldig fint Ingvild. Du har god smak ;) gjør det så fint rundt deg. Trivsel!! :) klem

    SvarSlett