onsdag 21. mars 2012

21 mars!

Det ble ei ukes opphold i blogginga. Hovedgrunnen heter forkjølelse og lite overskudd. Sofaen, kleenex, paracet og kanna med vann har vært mine trofaste venner, men nå har jeg kommet tilbake til sivilisasjonen igjen :P

Men jeg fikk gjort litt konstruktivt arbeid også!



Oppskriften er fra Rauma, og garnet heter Puno.
Kjolen begynte jeg på midt i februar, så jeg er fornøyd med ca 1 mnd arbeidstid ;)
Den passet veldig fint, og kan brukes i tiden framover nå, og til høsten og vinteren igjen.

Nå tror jeg at strikkepinnene skal få hvile til jeg finner et nytt prosjekt, men jeg har jo alltids heklenåla...

Skal jobbe nattevakt i morgen kveld, så nå i kveld holder jeg meg oppe litt lenger. Tenkte å finne fram decoupagesettet og noen påskeegg, og så se hva jeg får til :)

3 kommentarer:

  1. Den ble superfin!! :)) så fint at du er frisk igjen. klem

    SvarSlett
  2. Så flott! Flinke du! :) Skulle ønske jeg kunne strikke :)

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelige tilbakemeldinger :)
    Er så moro med strikking når man får til noe flere syns er fint!

    SvarSlett