tirsdag 28. februar 2012

Trivelig tirsdag

Etter å ha vært oppe siden før fuggel'n feis i dag, så hadde jeg regnet med en rolig ettermiddag/kveld på sofaen. Så poppet det opp en melding fra Miriam med spørsmål om jeg ville være med ut og kjøre en tur. Tok absolutt imot dette tilbudet, og like etterpå dukket frk Borthen opp i sin snertne Audi : p
Vi dro først på Jysk, der Miriam byttet noe hun hadde kjøpt.
Jeg fikk kjøpt denne


(Bilde fra Jysk)
Ikke halvgærent til 80 kr syns jeg.

Så dura vi videre til Maxi, og som svorne tilhengere av Kremmerhuset, så tok vi selvsagt turen innom her.
Der ble det en

Riktignok i grått, men ellers lik

Og en

(bilder fra kremmerhuset.no)

Tilsammen ble det 189 kr for disse to (riktignok med 30 % i avslag på puta).
På Nille fant jeg en løper og ei lykt for tilsammen 79 kr.
Ganske fornøyd med å fått endel fint, for tilsammen under 400 kr :)

Ellers i kveld har jeg fått ordnet med et nytt hobbyprosjekt, som jeg har tenkt til å vise når det er blitt ferdig :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar