mandag 27. februar 2012

Ny uke, nye muligheter

Her starter uka friskt med snøvær :/, men etter værmeldinga å dømme så skal den bli borte igjen i morgen : )
Jeg har hatt en fin helg, og selv om jeg har vært alene hjemme, så har jeg faktisk vært ganske sosial.
På fredag var jeg hos mine svigerforeldre sammen med resten av familien til min samboer (som forøvrig var i Oslo på Norsk Supporterallianses årlige seminar). Vi var ute og grillet pølser og marsmallows over bålpanna. Kjempekoselig å sitte ute når det er fint vær, og en ypperlig anledning til å bruke termodressen fra Europris!



Veldig praktisk med sånn bålpanne : )
Da det ble mørkt, og en smule kaldere, gikk vi inn og spiste kjempegod Oreokake.

På lørdag startet jeg dagen med ei treningsøkt, og heldigvis ble jeg ikke like støl etterpå som sist gang. Så dro jeg opp til svigers igjen, og satt sammen med svigermor Merethe, svigerinner og "tantebarn" uti Rødstua. En fin plass å sitte med hobbyprosjekter og håndarbeid.
På kvelden kom broren min på besøk. Vi spiste sushi og jeg fikk skremt ham med "Black Swan".

Søndagen gikk med til å jobbe ekstra, og slappe av på kvelden.
Omtrent slik:



Den kommende uka vil bestå av jobbing på mandag, tirsdag, fredag, lørdag og søndag. Onsdag skal jeg i en bisettelse, før jeg etterpå tar toget til Oslo. Der skal jeg og bror på Kaizers-konsert : ) Tror det kan bli en travel uke!

1 kommentar:

  1. Hei :) så koselig at du har blogg. Og takk for sist ;) Klem Merethe

    SvarSlett