mandag 20. februar 2012

Decoupage

Etter at jeg var med på juleverksted i november, så har jeg fått dilla på decoupage.
Det har blitt dekorering av pappesker, og av treesker.

Her er det jeg har laget til nå:





Denne fikk Thea av meg til jul, sammen med Mummi-kopp og et lysspill. Den kunne vært gjort mye bedre, spesielt toppen. Men hun som fikk den ble fornøyd, og det er det viktigste!



Juleboksen fylte jeg med glutenfri kaker, og gav bort som førjulsgave til svigers.



Geisha-boksene rommer kontorsaker, som hullmaskin, stiftemaskin osv.




Disse boksene har fått Dymo-lapper på seg, syns det ble en morsom effekt.



Oppi disse boksene har jeg muffinsformer, konditorfarge og kakepynt.

Dette er ganske basic decoupage føler jeg, men det trengs litt øvelse for å papiret til å ligge rett, og for å få kantene til å bli pene.

1 kommentar:

  1. Dette likte jeg! Så fint det ble :)
    Ses etterpå!
    Klem fra Miriam

    SvarSlett