søndag 19. februar 2012

Slutt på helga

Da var nok en helg over. Den har vært effektiv, men også avslappende. På fredag satte vi sammen det siste IKEA-innkjøpet- en TV-benk (denne forøvrig http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80176298/#/60176299). Samtidig ble vi kvitt de gamle møblene, og vi har nå fått mye bedre plass! IKEA-møbler kan være en prøvelse, både for tålmodighet og forhold, så det endte med at jeg lagde biffsnadder til middag, mens Marius satte sammen benken. På lørdag dro vi på Elkjøp for å kjøpe bursdagsgave til svigerfar. Jeg fikk brukt gavekortene mine samtidig, så nå har jeg kvern til kjøkkenmaskina mi. Etter å ha fått bytta inn gammel stekepanne og wokpanne til nye hos Jernia, så dro vi i bursdag. Vi fikk servert taco, og tropisk kake. Helga avsluttes med den o store bolledagen, og det er ingen overdrivelse at jeg har spist 7 stk i dag... Ellers har jeg brukt dagen til strikking og på å hekle sammen strikkelapper. Bilder kommer når alt er ferdig!
Egentlig er det godt gjort at jeg har fått gjort noe i det hele tatt, da jeg er fryktelig støl i armene. Men slik blir det når en kommer seg opp av sofaen og begynner å trene! Prøver meg på ny økt i morra, trengs nok etter overdose av boller...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar