mandag 9. juli 2012

Spisebord

Det måtte en skikkelig regnværsdag til for at jeg skulle få satt meg ned og blogge litt.
Her kommer i alle fall bilder av spisebordet vårt, etter at jeg brukte siste del av ferien på å pusse det opp (ned?).

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30116264/#/00116265
Slik så bordet ut da den forrige eieren kjøpte det på IKEA. Da vi kjøpte det, var det blitt mer gulaktig i fargen, og med en del riper og hakk.
En liten make-over var derfor på sin plass!

Så etter enda en dag med pussemaskin, og to strøk med Lady Interiørbeis (farge drivved), så ble resultatet slik


Skal ha på en type lakk etterhvert, men har fått litt nok av møbelpussing for ei stund!




Måtte pent kjøpe trekk til stolene, da katten syntes det var helt ypperlig å kvesse redskapen sin på dem. Stolene er litt for store for trekkene de har på f eks Jysk, så Ellos ble løsningen (forøvrig ikke helt imponert over 2 mnd leveringstid, men det får så være). 

Han her ble 1 år i går, og ble da enda mer bortskjemt :p

Ha en fortsatt fin dag (uansett regn), jeg skal trene litt, og så sove litt før nattevakt!

1 kommentar:

  1. Du imponerer stadig med dine oppussinger. Bordet ble råfint Ingvild!! Fine trekk på stolene også....vi liker nok mye det samme ser jeg ;) Koselig med blomster på bordet. Skal ta med meg bøtte og saks for ut å finne roser og peoner. Her skal det pyntes inne siden det er litt utrivelig å oppholde seg ute :) De kan jo nytes inne også. Ønsker deg en flott uke. Klemmer Merethe

    SvarSlett