søndag 22. juli 2012

Something new, and something blue

Det har blitt noen nye tilskudd på interiør-fronten i det siste!
På onsdag var jeg og svigersøster Lene en tur på IKEA. Lene fikk handla seg tepper, bokser og stooore puter, mens jeg fikk med meg blant annet dette:

Jeg er fan av å ha ting i kasser, derfor har dartutstyret til min kjære havnet oppi denne boksen. Dessuten: I love DYMO!

Disse lysestakene i sølv havnet tilfeldigvis oppi handlevogna, sammen med noen rimelige kubbelys.

Til nå har vi hatt to puffer å tilby som sittested (i tillegg til sofaen). Pello stolen til IKEA kostet den nette sum av 275 kr, og tok meg 15 min å sette sammen. Har savnet en slik stol siden jeg flyttet hjemmefra!

Turkis er en flott farge, hvis den ikke er altfor skarp. Linbrikke og kulelys fra Kremmerhuset. 

Forrige helg hadde vi jentekveld, og feiret bursdagene våre samtidig. Fikk dette fine skrinet av Stine, sammen med en liten, søt oppskriftsbok. 

Stjernelykt fra Princess

Stoooort duftlys fra Yankee Candle. Elsker lukta av cantaloupemelon og agurk! Yankee Candles har mange forskjellige typer lys og dufter. Bestiller de her http://www.yankeestore.no/.

Ha en fin søndag, selv om den er spesiell for mange, og en fin kommende uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar