onsdag 9. mai 2012

Onsdag 9.5

Det har blitt lite blogging i det siste. Grunnen er ganske enkelt at jeg ikke har hatt så mye å blogge om. Jeg har stort sett jobbet, og utenom det har jeg lest sagaen om Isfolket, trenet og heklet flere lapper.
Nå skal jeg ha noen dager fri (det er det som er tanken i alle fall) og i morgen skal jeg møte bachelorkollega Line-Mette og spise lunsj sammen med henne. Det blir koselig :)

Min kjære har vært på fotballkamp i kveld, og ble intervjuet av distriktsnyhetene. Sånn er det når man er leder for supportergruppa. Ble oppringt av bestemor som hadde sett det og lurte på om jeg var med å. Men fotballenka satt hjemme!
Etterpå kom han hjem med sjokolademelk til meg, og så koste vi oss med gjærbakst fra frysern.
Resten av kvelden blir det pledd og sofaen, også må jeg nok legge på nytt sengetøy før natta (for det gjør seg nok ikke sjøl...).

Ha en fin kveld :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar