mandag 14. mai 2012

Blommer

Forrige uke hadde jeg fri flere dager, og på fredag var jeg på lønningspils. Hadde det skikkelig artig den kvelden, og utrolig nok var jeg i såpass god form dagen etter, så da dro vi ned på Plantasjen.
Siden vi leier leilighet, så har vi ikke så mye hage akkurat, men et lite bed er det nå her.
Så etter en handletur på Plantasjen, bar det hjem og ut i "hagen".

Ugraset hadde visst kommet i år også det, så spaden fra i fjor kom godt med.
Etter en times tid så det slik ut i bedet

Kjøpte lilla stemor og petunia, samt hvite margeritter.
Blir vel litt penere utover sesongen (med mindre det blir minusgrader igjen).

Ved inngangen ble det også lilla og hvite blomster

Var også innom Rema 1000, og der hadde de Thuja-busker til en billig penge, så da ble det en slik også

Fine detaljer på potta syns jeg! Den er forøvrig kjøpt på Plantasjen.

Etter å ha vært en tur hos mamman min i dag, så fikk jeg blomster inne også (forhåpentligvis får de står i fred for katten!)


Den kommende uka blir det mer jobbing, til og med på 17 mai. Så da får dere ha en fin uke :)

2 kommentarer:

  1. Dette kan man like Ingvild ;) Så fint du gjør det. Blomster må man ha. Ønsker deg en fin dag i dag. Klem Merethe

    SvarSlett
  2. Jeg regnet med at dette falt i god jord hos deg!
    Syns det er koselig å gjøre litt småtteri :)
    Takk for det, har hatt en bra dag.
    Håper du har hatt en fin dag også!

    SvarSlett