onsdag 13. juni 2012

Flere lapper, og make-over av syskrin

Hei og hopp!

Her kommer det bilder av mine seneste hobbyprosjekter.

Syskrinet fikk jeg av svigermor Merethe i fjor høst, og først nå har jeg tatt meg tid til å pusse det opp.

Sånn var utgangspunktet, ikke helt min stil ;)

Så etter pussing, grunning og 2 strøk med maling (den samme som jeg brukte på hylla tidligere i år)....




Ble resultatet slik! I bunnen av skuffene har jeg limt på stoff, rett og slett for å gjøre det litt koseligere. Knottene på hver sin side, er kjøkkenknotter fra IKEA. Oppi her har jeg forskjellige hobbysaker, og andre ting som er kjekt å ha.

Et annet prosjekt de siste månedene har vært dette lille pleddet av bestemor/oldemorsruter


 
Fint å ha over fanget hvis det blir kaldt, ellers så vil det nok ligge i kassa til pynt :)

Ellers holder jeg på å telle ned til ferie. Bare 3 vakter igjen, så er det 14 dager med ferie :) I like it!

Også gleder jeg meg til å se og høre disse i desember!

1 kommentar:

  1. Så fint det ble!! Ikke til å kjenne igjen. :D du er kjempeflink.

    SvarSlett