tirsdag 24. april 2012

Det våres!

Nå er jeg akkurat inne igjen, etter å ha ruslet meg en tur. Må passe på når sola faktisk skinner, og det ikke er minusgrader!
Har ikke fått skrevet noe her på nesten ei uke nå, men kan si at den siste uka har inneholdt jobbing, brukt-og antikkmesse og sjukdom, kort oppsummert.
Vi fant ikke noe særlig av interesse på brukt- og antikkmessa i Vikingskipet. Mye folk var det, og mye skrot etter min mening. Men nå er jeg ganske kresen på ting også!

Har i kveld fått bestilt meg billett til Hamar Music Festival (endelig!). Jeg har tenkt meg dit på fredag, da Jarle Bernhoft og Kaizers Orchestra skal spille. Gleder meg masse til det!

http://theon.no/hjerteknuser/

En av de fineste sangene :)

Ønsker meg forresten et sånt gammelt tråkke-orgel, med belg og fine detaljer. Litt inspirert av K O kanskje? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar